Vedligeholdsapp

I en produktionsvirksomhed er ikke to dage ens. Derfor har vi udviklet en løsning, som systematiserer vedligeholdsopgaver og sikrer struktureret opgavestyring, optimal planlægning samt udnyttelse af medarbejders tid.

Vores cloudbaserede løsning systematiserer dit vedligeholdsarbejde og sikrer den bedst mulige planlægning. Med vores løsning kan du afskaffe regneark og gule post-its. Du har nemlig et effektivt værktøj til struktureret opgavestyring, der sikrer korrekt vedligehold og samtidig skaber overblik, så du undgår spildtid og produktionsstop samt forbedrer dit arbejdsmiljø grundet færre uforudsete produktionsstop.

Vil du undgå nedbrud og produktionsstop?

Et mistet overblik og manglende vedligehold af din virksomheds maskiner kan blive en dyr affære, hvis der pludselig opstår produktionsstop. Med CBRE Integos vedligeholdsløsning og app kan du samle alle tjeklister og vedligeholdelsesopgaver digitalt i appens kalender, og du kan samtidig oprette oversigter over dit lager, reservedele, maskiner, instruktioner, sikkerhedsvejledninger og vedligeholdelsesbehov.

 

Kort sagt, med appen får du én samlet oversigt over dine vedligeholdsprocesser og adgang til den historik, som er nødvendig til optimal opgavegaveløsning. Det sikrer, at dine installationer fungerer fejlfrit – og det skaber tryghed i din virksomhed og hos dine medarbejdere.

 

Fordele ved løsningen:

  • Opgavestyring via mobile enheder på intuitiv app
  • Reduktion af nedbrud og produktionsstop
  • Optimaludnyttelse af vedligeholdelsesressourcer
  • Overblik over opgaver og historik
  • Forbedret arbejdsmiljø grundet færre ”ildebrande”
  • Implementering uden involvering af IT

Start i dag og få værdi af dine vedligeholdsdata i morgen

  • Vi gennemgår dine processer og dit eksisterende set-up.
  • Løsningen tilpasses dine individuelle behov.
  • Intego kan hjælpe med at oprette og tagge installationer.
  • Løsningen er klar til brug.

 

Den fremtidige arbejdsproces:

  • Opgaver oprettes via PC og vises på montørernes app ved tildeling.
  • Montøren scanner maskinens QR-kode eller indtaster maskinens nummer og får vist opgaven.
  • Når opgaven er løst, dokumenterer montøren sit arbejde.
  • Du kan hele tiden følge opgavernes fremdrift via PC.

Strukturér dit vedligehold og undgå spildtid og produktionsstop

Vil du have overblik over din virksomheds vedligeholdelsesopgaver, så du sparer tid og undgår nedbrud? Så kontakt vores Salgschef på +45 22 16 16 87 eller pjo@intego.dk og få en gratis demo tilpasset din virksomheds behov. Du er også velkommen til udfylde formularen, så kontakter vi dig:

Få en gratis, specialdesignet demo

Løsningen er udviklet i tæt samarbejde med vores kunder

Vi arbejder løbende med at forbedre appen i samarbejde med vores kunder, så vi i endnu højere grad kan effektivisere arbejdsgange og sikre en stabil produktion. Senest har vi bl.a. udarbejdet en kalenderoversigt med opgavevisning, tilknytning til Google Maps med lokationsangivelse af fabrikker, angivelse af antal på lagervarer og meget mere.