11.06.21

Et mistet overblik og manglende vedligehold af din virksomheds maskiner kan blive en dyr affære. Manglende overblik over dine vedligeholdsopgaver fører nemlig hurtigt til spildtid, mens mangelfuld eller forkert vedligehold kan føre til nedbrud og produktionsstop og i værste fald en lang og ikke mindst omkostningstung nedetid.

 

Den risiko kan du kraftigt reducere ved hjælp af Integos vedligeholdsapp, der er din vej til en enkelt og struktureret vedligeholdelsesproces med fokus på effektive arbejdsgange og en stabil produktion. Appen er yderst intuitiv og bruges i dag hos blandt andre metalstøberiet Sabro og Carl Hansen & Søn, der fremstiller designmøbler.

Strukturér dit vedligehold og undgå spildtid og produktionsstop

Vil du have overblik over din virksomheds vedligeholdelsesopgaver, så du sparer tid og undgår nedbrud? Så kontakt vores Salgschef på +45 22 16 16 87 eller pjo@intego.dk og få en gratis demo tilpasset din virksomheds behov. Du er også velkommen til udfylde formularen, så kontakter vi dig:

Få en gratis, specialdesignet demo

Nedenfor har vi samlet tre gode grunde til, at appen også kan skabe værdi i din virksomhed:

 

1. Afskaf de gule post-its, lange regneark og få overblik

Hver enkelt maskine eller enhed har krav om dokumentation og vedligehold. Via Integos vedligeholdsapp kan du let samle alle tjeklister og vedligeholdelsesopgaver digitalt i appens kalender. Du kan samtidig oprette oversigter over dit lager, maskiner, instruktioner, sikkerhedsvejledninger og vedligeholdelsesbehov.  Du slipper dermed for at navigere imellem forskellige platforme, et hav af ringbind, de klassiske gule post-its og lange regneark.

 

Appen er baseret på de nyeste teknologier inden for Industri 4.0, Internet of Things, Big Data og Cloud Computing og udgør desuden – sammen med CBRE Integos øvrige appløsninger – IT-platformen Intego Production Intelligence®. Her kan du samle alt lige fra data om forbrugsmåling, ordrestyring til kvalitetskontrol og vedligehold et sted.

2. Undgå produktionsstop

I vedligeholdsappen kan du oprette guides til, hvordan virksomhedens maskiner vedligeholdes optimalt ved hjælp af både tekster, billeder og videoer. Det giver mulighed for en effektiv systematisering af dit vedligeholdsarbejde og sikrer dermed bedre planlægning af medarbejdernes tid. På den måde mindsker du risikoen for produktionsstop som følge af fejlagtig eller mangelfuld vedligehold.

3. Få et stærkt projektstyringsværktøj

Udgangspunktet for vedligeholdsappen har været at give særligt produktionsvirksomheder overblik over deres vedligeholdelsesopgaver. Appen er dog også et stærkt projektstyringsværktøj, som kan anvendes til en bred pallette af opgaver i en lang række virksomheder.

 

Via appen kan du nemlig oprette en eller flere opgavelister, som styres og følges via interface på din computer. Herefter vises de tildelte opgaver på den relevante medarbejders device, hvorefter medarbejderen kan scanne en QR-kode og derefter løse opgaven. Til sidst dokumenteres og godkendes den fuldendte opgave i appen.

 

 

Appen kan downloades til både iPhone og Android og kræver ikke integration til ERP eller lignende systemer.