Intego har udviklet en digital vedligeholdsløsning og -app under vores Intego Production Intelligence® produktportefølje.
Systematiserer vedligeholdsopgaver
I en produktionsvirksomhed er ikke to dage ens. Derfor har vi udviklet en løsning og brugervenlig app, som bidrager til at systematisere vedligeholdsopgaver og sikrer optimal planlægning og udnyttelse af medarbejdernes ressourcer.
Ved at udføre vedligeholdsopgaver systematisk og rettidigt kan nedbrud og produktionsstop reduceres, samtidig med at arbejdsmiljøet forbedres grundet færre uforudsete produktionsstop. Løsningen bidrager yderligere med at skabe overblik over opgaver og indsamle historik, så fremtidige vedligeholdsopgaver kan planlægges optimalt.
Arbejdsprocessen
Opgaver oprettes via interface på PC og vises på montørens mobile enhed ved tildeling. Montøren vælger den tildelte opgave og skanner evt. maskinens QR-kode. Herefter vises maskinens vedligeholdelsesopgaver på montørens enhed.
Når opgaven er løst, dokumenterer montøren sit arbejde direkte i appen. Et pludseligt maskinstop kan tilføjes opgavelisten ved at oprette opgaven direkte i appen. Opgavernes fremdrift kan hele tiden monitoreres via interface på PC.
Start i dag og få værdi af dine vedligeholdsdata i morgen:
- Vi gennemgår dine vedligeholdsprocesser og dit eksisterende produktions set-up.
- Løsningen tilpasses, så den opfylder dine individuelle behov.
- Integos implementeringsteam kan hjælpe med oprettelse og ”tagging” af installationer.
- Løsningen er klar til brug på jeres mobile enheder og PC
Fordele ved løsningen:
- REDUKTION af nedbrud og produktionsstop
- OPTIMAL udnyttelse af vedligeholdelsesressourcer
- OVERBLIK over opgaver og historik
- FORBEDRET arbejdsmiljø grundet færre ”ildebrande”
- IMPLEMENTERING uden involvering af IT