QR koder forenkler dine lovpligtige eftersyn

I stort set alle brancher er der tale om tekniske hjælpemidler og sikkerhedsforanstaltninger, som er underlagt krav om lovpligtige eftersyn. QR koder sikrer dig let adgang til overblik over alle lovpligtige eftersyn via vores kundeportal. Her kan du altid finde dokumentation, tidspunkt for næste eftersyn, kontaktperson og statistik – både til intern brug, myndigheder og kunder.

Intego har med en QR kode gjort det nemt at tilgå al information omkring din virksomheds vedligeholdsarbejde, så du hurtigt kan få overblik, se en servicerapport eller andet, som giver indblik i din virksomheds vedligehold og eftersyn.

Scan QR koden på billedet

Så får du adgang til en video, som viser kundeportalen i brug. Kundeportalen sikrer dig et komplet overblik over bl.a. servicerapporter, serviceeftersyn til forfald og fejlretning.

Ved at bruge QR koder i din produktion, kan du tilgå al information uden login. Samme procedure kan anvendes af myndighederne ved audits. På den måde er du sikret let adgang til et komplet overblik.

Spørgsmål?

Kontakt Mads, hvis du har spørgsmål, eller gerne vil se løsningen i brug i netop din virksomhed med afsæt i en demoversion af kundeportalen. Du er også velkommen til at skrive dig op her, så kontakter vi dig: 

Mads Møller Wellendorf                        
Driftschef
Mads Møller Wellendorf
Tlf: 4173 7002
Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
Ja tak - ring mig op
  1. Navn(*)
    Ugyldig indtastning
  2. Telefon(*)
    Ugyldig indtastning
  3. Virksomhed(*)
    Ugyldig indtastning
  4. Du kan læse vores datapolitik her.

5 trin der systematiserer dine eftersyn

Intego er fast servicepartner for lovpligtige eftersyn hos en lang række virksomheder i et bredt felt af brancher, og vi udfører 90 procent af samtlige typer lovpligtige eftersyn. Vi er desuden DBI-certificeret til el-termografering såvel som brandtekniske anlæg. Arbejdet med lovpligtige eftersyn hos os følger disse 5 trin:

  1. Forventningsafstemning: Vi gennemgår sammen produktionsfaciliteter og -processer for at kortlægge, hvilke eftersyn der er påkrævet. Herefter planlægger vi i fællesskab de nødvendige eftersyn, så de udføres optimalt i forhold til flowet i virksomheden.

  2. Gennemførelse og registrering: Ved eftersynet registrerer vi de enkelte anlæg og stamoplysningerne i systemet inkl. eftersyns–frekvens. Herefter opsættes en QR kode. Der er mulighed for at uploade eller gemme brugsanvisninger og anlægsdokumentation på Integos kundeportal.

  3. Mulighed for at se servicerapport i kundeportalen: Når QR koden scannes åbnes kundeportalen, og man kan tilgå servicerapporten uden login. Samme procedure kan anvendes af myndighederne ved audits.

  4. Styr på historikken: Der er tale om periodiske og lovpligtige eftersyn, og derfor er der brug for at holde styr på både tidligere og fremtidige eftersyn. Via kundeportalen varetages både arkivering, nem adgang til alle rapporter, tidsinterval m.v. – for at frigøre ressourcer hos virksomheden.

  5. Det nødvendige overblik: Når det er tid til at udføre de lovpligtige eftersyn, anvender Intego de registrerede tjeklister på kundeportalen. Rapporter og status opdateres efter eftersyn i systemet.