Intego hjælper 3 med to nye butikker

Opgaven blev løst på noget nær rekordtid, da Integos afdelinger i Herning og Karlslunde afleverede de nye 3-butikker i midten af efteråret.

I efteråret afsluttede Intego Herning og Intego Karlsunde arbejdet med ombygningen af to 3-butikker i Herning og Næstved. Butikkerne er indrettet efter et nyt koncept, som har fokus på at give besøgende i 3-butikkerne en endnu bedre kundeoplevelse.

“Vi vil gerne have butikker, der er mere varme og indbydende, og derfor er væggene i de nye butikker f.eks. cremefarvede i stedet for hvide, ligesom også belysningen er mere blød”, fortæller Brian Strehmel Svendsen, der er Shop Coordinator inden for Consumer Marketing & CRM hos Hi3G Denmark, der ejer mobilselskabet 3.

”Indretningen er i det hele taget gjort mere brugervenlig. Bl.a. er mobilbaren lavet mere funktionel, så alle telefoner er sat op og virker, og man finder alt det nyeste tilbehør til hver enkelt telefon lige ved siden af. Og så har vi et lille loungeområde med gratis kildevand, som skal gøre ventetiden mere behagelig”.

Ud over den øgede komfort og brugervenlighed er en del af det nye koncept også et øget miljøhensyn. Således indrettes de nye butikker også med fokus på grøn omstilling, hvorfor al belysning i de nye 3-butikker er fokuseret på strømbesparende LED-løsninger.

Stram tidsplan ingen forhindring

Samarbejdsaftalen mellem Hi3G og Intego blev indgået kun 3 uger inden arbejdets opstart, og trods den korte varsel og en stram tidsplan lykkedes det at få begge butikker klar til de allerede annoncerede åbningsdage. Et omfattende arbejde, som bl.a. bestod i installation og montering af LED-belysning, lysstyring, nye tavler samt strøm og netværk til kasseapparater og reklameskærme.

Et effektivt og positivt samarbejde imellem de to Intego-afdelinger resulterede i, at de to butikker blev færdigbygget på noget nær rekordtid, så de stod klar til åbning hhv. den 29. september og 3. oktober.

“Selv om vi stod over for en næsten umulig opgave i forhold til et stort arbejde og en stram tidsplan, så kunne det lade sig gøre at nå i mål inden for tidsrammen på grund af et velfungerende samarbejde mellem vores afdelinger i Herning og Karlslunde, som assisterede hinanden og trak på hinandens mandskab”, fortæller Lars Høgh Nielsen, serviceleder hos Intego i Karlslunde.

Fremtidigt samarbejde

Den store arbejdsindsats med lange og intense arbejdsdage i Intego-lejren undervejs i ombygningen var af stor betydning for virksomheden bag butikkerne, som allerede for længst havde annonceret åbningsdagene for de nye butikker:

”Det var en kæmpe gave for os, at Integos medarbejdere var så fleksible og knoklede for at blive færdige til de annoncerede åbninger. De har nået alt det, der skulle laves, og selvom de nærmest arbejdede i døgndrift, har de hele tiden haft en positiv indstilling”, siger Brian Strehmel Svendsen fra Hi3G.

Efter afleveringen af de to butikker, er planen nu, at man hos Hi3G skal evaluere på forløbet og resultatet og herefter beslutte, hvornår og hvordan de næste butikker skal udrulles.

”Vi har været yderst tilfredse med det arbejde, Intego har udført og ser frem til at fortsætte samarbejdet i fremtiden”, lyder det fra Brian Strehmel Svendsen.